hope my dreams come true

Publicerat den 2009-12-30 kl 23:42:35
Ska sova om en stund. Är inte jätte trött men det blir sen imorgon och jag vet inte komm jag kommer sova gott i Jespers husvagn. Fast älskar sova i husvagn så det blir nog bra.

Imorron ska jag springa en runda på morgonen, vet inte om jag ska göra det innan eller efter frukost. Sen blir det till att duscha, raka sig, body scrub och bus. Ska sen hjälpa min syster med smink och hår (satte ihop en snygg outfit till henne ikväll) och sen fixa mig själv.

Jag har ett I-landsproblem bara... Vilka skor ska jag ha? När man är med Jesper, så blir det massa spring över allt, man sitter inte ner mkt, så då är det jobbig med klackar... Men jag känner mig snyggare i klackar det lixom passar bättre till kläderna + att Jesper är över 1,90 och dom andra killarna är också långa så jag vill inte känna mig helt kort med mina 1,54.. Jag får tänka på det imorron.

Nu ska jag sova i alla fall. Drömma att en viss person ligger här bevid mig som jag gjorde förra natten, i natt drömde jag att jag blev mördad, styckad och jagad och sånt... inte alls lika mysigt konstigt nog så var det inte en läskig dröm.. bara äcklig, satte igång kräkreflexerna...

Nej sova sött var det:)



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0