hur ska detta gå?

Publicerat den 2009-12-01 kl 09:50:22
Jga tycker att naturkunskapen är så maximalt ointressant så jag kan verkligen inte plugga, det går inte.. Jag tänkte så att när man börjar gymnasiet så blir det lättare att plugga för då är det något man är intresserad av, hell no. Detta är bara sjukt jävla segt, vi ska tydligen läsa naturkunskap B också, VILL INTE!! Det enda vi har läst som är intressant är svenska, och det hade heller inte varit kul och det inte hade varit för att Folke är bästa läraren någonsin;) hehe, men nej, företagsekonomin är också kul;)

Längtar till det individuella valet så jag kan börja på special idrott. men om nästa termin inte blir bättre än denna så funderar jag allvarligt på att gå om ettan och läsa handel istället.






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0