hur?

Publicerat den 2009-11-18 kl 11:24:40
Hur får folk saker att gå ihop och räcka till? Har n u kommit fram till att mitt studiebidrag inte räcker hela månaden, vad gör man då för att få mer pengar? Man kan jobba. Skit bra jag börjar jobba. men då till problen två. TID. När fan ska jag hinna? Har så mycket annat, Skola, läxor, träning, cross, kompisar... När ska jag hitta den tiden? Okej jag hade kunnat jobba efter skolan, träna innan skola och göra läxor på natten men det känns inte som en bra lösning.  Jobba på helgen då? Nej för då kör jag cross, och är med kompisar. Okej att man kanske måste prioritera bort kompisarna men crossen kommer före det mesta. Och eftersom jag får så mycket redan av mina föräldrar som känns det dumt att tigga pengar av dom.

Ännu ett I-landsproblam:(

nej nu måste jag kuta till bussen igen.




Kommentarer
Postat av: Frida

jag känner igen det där så mycket.! men jag jobbade, gick i skolan, hade tid för kompisar och pojkvän samt att jag drev ett företag och det gick ihop. Tyvärr hade jag inte många helger eller dagar då jag inte hade någonting planerat. Så jag vart väldigt stressad.. Men när skolan var över och så kände jag mig väldigt nöjd med mig själv för jag kände mig så duktig. haha. Men jag förstår hur du menar. Fast det är skönt med lite extra pengar faktiskt



Allt bra idag.? :)

2009-11-18 @ 12:02:09
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0