bowling är roligt...

Publicerat den 2009-10-30 kl 00:32:41
... speciellt när jag råkar kasta bakåt. Haha, tänk er en riktigt rolig komedi. Lite så känndes det som. De snygga killarna hade precis anlänt till banan brevid och jag gör mig redo för att slå en stike men tappar klotet bakom mig innan jag hinner kasta iväg det. Killarna brevis höll på att dö av skratt, själv va jag nära på att kissa på mig. Hade annars en mycket trevlig stund men mina pirater och min syster. Kockarns på O'Learys var lite sega så vi fich gratis dricka och popcorn innan maten. Lyx på högsta nivå.

Sitter nu i sägen redo för att gå och lägga mig. Ska bara borsta mina tändet sen kommer det några fler inlägg.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0