sova på soffan

Publicerat den 2009-10-31 kl 00:51:51
Kom hem för snart en timme sedan. Vi kollade först på en skräck film om nån motorsågs masaker. Sen kollade vi på The Proposal. Riktigt bra. Jag vill vara sån power kvinna som Sandra Bullock spelar i filmen. Hög status, mycket att säga till om, ja, sån chef typ. Riktigt sexigt.

Hade besöks rekord idag. 30 unika besökare. Tack<3 Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter följa mig på bloglovin'. Skulle vara rikigt kul.

Inatt sover jag på soffan. Fjärilen som väckte mig i morse bestämde sig tydligen för att sätta sig på väggen ovanför mitt huvud, men jag tycker det känns lite obehagligt att deb sitter så nära och jag är rädd för att mosa den. Jaghar försökt öertala den att flytta på sig men den lyssnar inte, konstigt.

Jag skulle igentligen upp halv sju imorron men så blir det inte. Det blir sovmorgon istället. Skönare.





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0