15 april

Publicerat den 2010-04-15 kl 22:00:25
Hello friends. Hur har e dag varit? Min har ändå varit najs. Skola först, lite tråkigt. Sista lektionen var historia som gick riktigt fort, men fick också gå 20 min tidigare. Gick och köpte sallad på Rönneholms med sen åkte jag, Fanny och Sofie hem till Sofies syster och gjorde ett grupparbete.

Tog bussen hem och gjorde nån inlämningsuppgift till idrotten som blev helt fucked... Sen körde JAG bilen till Oxievång och kollae på en konsert som min systers klass hade. (hallå huvudvärk!!!)

Ska gå och lägga mig nu så att jag är pigg i helgen. Fan vad skönt med tidigt vecka nästa vecka:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0