21 april

Publicerat den 2010-04-21 kl 22:56:02
Det blev Subway med Elle till lunch, slapp sitta ensam:)

Efter skolan hämtade pappa mig så blev det crosstränging på Saxtorp, gick bra mot slutet.

En ska jag tänkte lite på är, vi snackar jätte mycket om klimatförändring på geografin, det är "oo vi går mot ett varmare klimat, gud vad farliget, bla bla bla..." och så snöar det i slutet av april!! Bevisar det att alla har fett fel som bryr sig och jag har fett rätt som skiter fullständigt i allt för jag kommer ändå dö innan det är som värst!? Jaja, jag orkar itne lägga ner energi på det. Ska upp tidigt imorron iaf, ska skiva prov kl 10, jag har inte pluggat.. håll tummarna:)'

GODNATT!!!




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0