gårdagen

Publicerat den 2010-04-25 kl 11:44:02
Gårdagen var helt lyckad. Körde först lite cross och Elle kom och kollade och fotade. Åkte sen hem och fixa mig, hinne precis ut ur duschen (verkligen precis när jag var klar, står med bara handduk) så kommer filip och marcus. så kommer även sandra och vi drar oss ner mot reckan. Där e skit mkt folk och så men som tur va så va vår grillplats ledig. Vi kämpar med att få igång grillen tar typ en timme eller nått. Och så börjar några fler komma. Så grillar lite hamburgare och käkar, sitter och snackar och flummar. Så när det inte är någon som vill hämta mer pinnar att hålla brasan vid liv med så stickar vi hem. Sandra, elle och marcus somnar på soffan, och jag försöker sova i min säng. Men varje gång nån rörde sig så vaknade jag, så med andra ord har inte sovit mycket denna natten.

Det är trevligt väder ute, så jag funderar på att ta fram enhjulingen och cykla lite:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0