run biatch run..

Publicerat den 2010-04-23 kl 10:40:36
Uppe kl 8 idag, börjar skolan kvart i två... Varför kan man ju undar då!? Jo för jag ska ut och träna, och jag ville hinna äta frukost innan och så. Så nu ska jag bara byta om och sen bege mig ut på en tröttsam runda.

Jag Hade förresten en fett sjuk dröm Drömde att Kenza, asså blogg-Kenza körde cross och skulle köra för samma team som jag. Så jag typ bad om henne msn och sånt. Hehe.. och sen typ, hon ville inte ge mig sin msn men jag fick henne nummer!? Asså fan vad sjuk dröm, och typ hon var helt grym p åattt köra men jag hade bara hört att hon va bra, jag hade inte sett henne köra. och sen blev hon typ helt kär i en av mina crosskompisar.. Ja vafan.. Tur asså att man inte kan hjälpa vad man drömmer XD






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0