TRÅKIGT!!!

Publicerat den 2010-04-14 kl 09:20:07
Sitter i skolan och gör nått jävla grupparbete om klimat och historia och sånt skit. FAN VAD TRÅKIGT!!! Jag tycker allt sånt snack om kimatförändring är bullshit. Helt onödigt att lägga ner tid och pengar på när det finns andra mer aktuella saker som är viktigare. Okej, dom som intresserar sig av det får gärna lägga ner sin tid på det men jag vill inte bli på tvingad det. Jag tror man överdriver och förstorar allt, jag tror bara att det är en naturlig förändring. Och om det nu skulle vara så illa som det sägs så lever inte jag när det händer, så jag behöver inte bry mig. Jag pallar bara inte!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

"din bajskorv"

2010-04-14 @ 12:44:36

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0