Namnsdag

Publicerat den 2010-08-02 kl 19:34:40
Japp så är det. Idag har Kajsor namnsdag:)

Vi sitter i Eksjö nu. Körde från Halmstad idag. stannade för att käka pizza i Värnamo och sen vidare hit. har precis kommit på plats med allt. Jag ska strax byta om och springa några intervaller. Nu när jag sitter och har lite små tråkigt om dagarna så jobbar jag på en ny design till bloggen, kan dock inte fixa till den förrän jag kommer hem.

Det är lite tråkigt att blogga när man inte kan använda bilder, men när jag kommer hem om två veckor så kommer jag bild bomba:)

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, händer faktist inte så mycket om dagarna.






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0