14 december

Publicerat den 2010-12-14 kl 21:52:27
ChaCha bitches! Jag är sjukt trött, där av flummig början på dagens inlägg.

Sååå... vad har hänt idag. Hade helst legat hemma idag. Är lite förkyld, och har massor annat jag vill ta hand om istället för att gå i skolan. Men! Tisdagar är den dagen vi har absolut roligast lektioner, Matte, företagsekonomi och special idrott, så kände att jag ville gå ändå. Imorron där emot vill jag inte alls gå till skolan. Känns som att jag ar så mycket annat att sköta, tex:

  • Träna
  • Plugga
  • Städa mitt rum
  • Kolla på film
  • Slå in julklappar
Ja, bland annat då.

Vet ni vad jag gjorde idag? Åkte Citytunneln för förstagången!! Det var väl ganska fett kan jag säga. Jag saknar dock tunnelbane kännslan som man får i  London, JAG SAKNAR LONDON!! skulle kunna åka dit nu helt ensam bara för att! Sen åkte jag lite buss med Linda innan jag åkte hem. Jag var ju såklart i skolan innan det också.

Har sen bara legat och kollat på tv, och ätit risgrynsgröt och nu ska jag snart sova.







Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0