27 december

Publicerat den 2010-12-28 kl 00:41:51
Kom precis på att jag inte har bloggat sedan julafton. Well, inte så konstigt eftersom jag inte varit hemma och haft dator.

Hade ni alla en mysig jul då? Min var rätt okej. firade julafton hos mormor och morfar, sen på juldagen åkte jag till farmor och farfar. Farmor och farfar bor ute på landet och deras väg var igen snöad, nästan 2 meter djupt på vissa ställen, så vi fick gå runt 500 meter i all snö, med väskor och julklappar på pulkor efter för att komma till dom. Men som tur var var snön så hårt uppe på så det gick att gå utan att trilla igenom, utom vissa ställen då hela benet åkte i och man fick kravlla sig upp igen. Hehe, helt galet. Åt sen jullunch hod farmor och farfar också på annandagen innan det var dags att försöka ta sig hem igen. Mysigt var det iaf.

Fick ni fina saker i julklapp? Jag fick högtalare till datorn och en pyjamas och mysiga strumor och "How I met your mother"-box säsong 2 och lite annat. Och massir med pengar. Får väl börja kryssa av min önskelista. Börjer nog med iPhone, fast är ändåä inte säker. Får se hur jag gör.

Provade cirkelgym idag med pappa. Skoj var det, och jobbigt. Tittat på film nu hela kvällen med familjen, och nu är det dags att gå och nanna.


Min önskelista. Fick inget av det på bilden, eller jag fick penmgar för att bygga naglar, men vet inte om jag ska göra det till nyår eller till skolan börjar, beror nog på vad som händer på nyår. Sen gäller det bara attbeta av det jag behöver allt eftersom.





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0