7 december

Publicerat den 2010-12-07 kl 21:26:35
Jag skulle behöva en fotmassage!! Någon frivillig? Får så jävla ont i hålfötterna när jag springer en timme. Helt sjukt.

Jaja, dagen i övrigt då? Inte så bra. Det är en liten sak som ligger och gnager och irriterar och jag vet fan inte vad jag ska göra.. Känns som jag ska slitas itu. Vet inte var jag ska stå och vad jag ska göra, så jävla jobbig när det blir såhär.

Ut över det har det varit ganska tråkig dag också. Stack till gymmet efter skolan och sprang en timme på bandet och sen hem och äta och duscha och här är vi nu. Har skit ont i magen också nu efter att jag åt, ska nig göra en kopp te och sätta mig och kolla på House sen ska jag gå och lägga mig och sova riktigt länge imorgon.

Förlåt för att bloggen får lida lite nu när jag är på lite dåligt humör.. har iaf gjort ett inlägg varje dag hittils i december :)


Älskar er så jävla mycket, ni är verkligen de bästa vännerna jag har haft och jag vill att det ska vara så det 1,5 åren vi har kvar i gymnasiet. Om ni bara visste hur mycket ni betyder ♥♥♥ (+ Jessica)




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0