27 februari

Publicerat den 2010-02-28 kl 01:09:11
Dagen har spenderats på Burlöv center. Syster gick inte vidare. Men jag fick ett par nya skor av farmor:) Det behövdes;)
Var ute och joggade med Geary, trodde jag skulle dö, men det vill ejag inte visa för honom. Det är bra att träna med killar för då vågar man inte visa att man inte orkar, men egentligen vill man bara lägga sig ner på marken att gråta. Det gäller dock inte när jag springer med pappa... Konstigt..
Kvällen spenmdarades hos Sandra, först med Melodifestivalen, sen med På smällen. Filmen då.. Var det bara jag som tyckte fel personer gick vidare i melodifestivalen? Dom som typ två killar och två tjejer var skit bra, plus att han mörka killen var över snygg, kanske df dom var bra, kommer itne ihåg låten..

Imorron blir det crossträning, ut och slita på nya hojen:) Så får gå och lägga mig nu:)


Visst är den fin <3

 

 

 

 

 


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0