hemma

Publicerat den 2010-02-26 kl 13:54:54
Kom hem vid halv 10 tiden igår. Har precis duchat av mig resdammet och så. Tänkte berätta lite om resan:)

I måndags skottade vi tak och åkte skidor och bastade, över härligt:)
I tisdags hade vi en ortolit härlig dag i backarna. Åkte mycket skidor och det var över härligt väder, lite kallt bara.
I onsdags var planen att åka till Huddiksvall, men jag spydde 3 gånger på förmidagen så för min del blev det att ligga i sängen hela dagen. Sofie och Elle åkte till Bergsjö och handlade med Elles far medan fanny stannade med mig.
Igår var det  då dags för hemresa. Det gick ra att åka bil i 4 timmar, mådde inte alls illa förrän vi kom in i Stockholm. När vi sen gick ur bilen för att gå och käka kunde jag inte ens gå upprätt så ont jag hade i magen. Vi satte oss på Wayne's och jag fick ner en fjärdedels toast och lite te. Satt i nån timme, tills jag mådde lite bättre, sen gick vi lite i Stockholm, jag hade dock ont i magen och var inte så intresserad av att titta på allt. Vet däremot att vi gick genom Hötorget och Serglestorg (stavning!?) förbi centralstationen och till Kungshomen där vi blev hämtade av Elles pappa, sen åkte vi till Bromma. När vi var påväg genom säkerhetskontrollen så dom i högtalarna att planet var försenat. Så fick sitta och vänta jätte länge. Var riktigt trött sen när vi kom på planet.


På flygplatsen

Jag och Sofie på planet

Elle och jag första dagen i backen

Jag och Fanny

Elle:) och Fanny i bakgrunden

Elle och Sofie

Haha försökte ta bild när jag åkte, gick ju sådär, kolla mina ögon XD

Elle

Härlig utskt:)

Spendarade kvällarna med att spela kort









Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0