update from norrland

Publicerat den 2010-02-22 kl 08:28:40
God morgon på er. Jag är redan vaken, dom andra ligger och sover fortfarande. Hade jag väl också gjort och jag hade kunnat andas, riktigt ont i ryggen och bröstkorgen också av madrassen. Bara 3 nätter kvar nu, ska man väl stå ut med. Ska be Elles farsa köpa ut nässprey åt mig. Nån jävla 18-års gräns på det här uppe... Löjligt.  Har sovit dåligt i natt också för att jag  har haft problem med att andas.

Idag är det skidåkning som gäller. Ska bli riktigt kul. Har inte åkte skidor sedan Österrike 2008. Hoppas jag kommer ihåg hur man gör.

Dom andra börjar vakna nu. Så snart blir det väl att gå in i huvudbyggnade. Vi sover i gästhuset.

Bilder kommer förresten sen. Använder Fannys dator nu.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0