25 januari

Publicerat den 2010-01-25 kl 20:25:19
Jag han bra med bussen i morse och lyckades även komma i tid för att ta rätt buss från centralen till Kirseberg, dä vi har idrott, vår första lektion. Det är alltid svin kallt i vår idrottshall, så vi fick sluta efter att vi hade lärt ut vår dans. Gick till subway för att få i oss lite mat, sen drog vi till skolan för att sitta och plugga en stund, så duktiga vi är.

Stack till gymmet efter skolan, det gick inte lika bra som igår, är väl lite sliten, och det var dessutom jätte mycket folk, vilket gjorde det svårt att träna det man ville.

Nu sitter jag här och ska snart slänga mig in i duschen, sen blir det lite plugg innan PH.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0