Morgonmys

Publicerat den 2010-01-26 kl 08:37:44
Sitter och myser lite i soffan nu. Ska strax gå upp och göra mig en smoothie, och sen sätta mig och börja plugga. Fich ju inte så mycket gjort i går kväll. Och har typ 10 sidor att läsa till imorron, men det är chill, historia är kul och det är antiken just nu, det är spännande tycker jag.

Jusdet, ANDREAS ÄR TILLBAKA!!!:) Jag snackar så klart om PH nu. Fast det hade varit roligare om Catja också var kvar då. Så dom kunde fortsätta med sitt spel. Jag gillar inte Franscesca, så hon kan få åka ut nu med detsamma. Men det är dubbelavsnitt i kväll så får se vad som händer:)






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0