natti

Publicerat den 2010-01-19 kl 23:01:18
Tittar på PH nu, spännande att se vem som åker ut. Ska sova direkt efter.

Får panik. Finns inget kul att träna imorron. Orkar itne spinning en kväll till, och är inte sugen på att gymma heller eftersom jag behöver träna mer kondition, och det är omöjligt att springa på cykelbanorna och vägarna här hemma.. Jag vet inte...

Hahah måste bara avsluta kvällen med att säga: FY FAN VAD SÖT PONTUS I PARADISE HOTEL ÄR!! Han är ju helt borta, och när han pratar med kameran. jag tror också han har missuppfattat spelet.. Men men, jag vill att han ska vara kvar för han är riktigt rolig att titta på, underhållning på hög nivå. Pussar





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0