Pics

Publicerat den 2010-01-29 kl 08:53:31
Godmorgon. Jag känner mig jävligt seg och trött. Det är inte bra att ha 2 vilodagar på rad märker jag, man blir alldeles för lätt bekväm. Jag är inte alls sugen på att träna ikväll men men, det är bara till att köra:)

Ska träffa tjejerna 11 och käka. Och jag ska verkligen inte ta en timme för tidig buss idag...

Här kommer lite bilder från igår:)


Linnet fick Sandra av mig, det står passande nog "FRIENDS FOREVER"

Haha, Sandra undrade varför jag var så finklädd.

Marcus, Hassan och Dino

Sandra och Marcus

Marcus och Fille. Fillae hade med sin gura, skithärlig bakgrundsmusik hela kvällen;)

Sandra har fler bilder som hon får skicka så ska jag lägga upp dom också:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0