wake up in the morning...

Publicerat den 2010-01-24 kl 10:01:31
Hejsan, har precis vaknat här, men vill bara gå och lägga mig under täcket igen och sova bort hela dagen. Men det går ju inte, hade nämligen tänkt sticka till gymmet idag.

Igår hade vi super mysigt, Sandra och jag bakade pizza och hade lite dejt, sen kom Fille och Marcus och tittade på film, Sandra gick hem vid 12 och killarna försvann vid 1, visar bilder sen:)

Har något som tynger mig just nu. Jag har väl skrivit några gånger att jag gillar en person ganska mycket. Han vet inte om det, men nu vet flera andra om det. Det känns fel på nått sätt, och alla säger samma ska, "Satsa på honom, våga ta första steget, vad kan du förlora?" Va fan, varför säger alla att det är så lätt? Det är det ju verkligen inte. Nu känns det iaf som att när så många vet så förstör det lite. Jag vet heller itne om ajgv illk ha honom, jag kanske nöjer mig med så som det är nu, är lite smygkär i honom och låter honom tro att vi bara är kompisar, vilket vi e då men jag har starkare känslor för honom. Vill typ också träffa nån annan, för att bli av med känslorna, eftersom jag inte har mod att göra nått åt dom.

Nej fan vad jobbigt detta är, inte komstigt att man inte sover om nätterna





Kommentarer
Postat av: sannie

Söndag idag, vad händer hos dig? :)

kram

2010-01-24 @ 14:24:01
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0