20 juni

Publicerat den 2010-07-20 kl 23:45:53
Anledningen till att jag inte bloggat idag är att jag inte har varit hemma. Stack till Sofie igår och stannade över natten, sen stannade jag där hela förmiddagen och bara tog det lugnt. Sen åkte jag iväg och körde cross nu på kvällen, och har fått tid till att blogga först nu när jag är ren och mätt och allt är bra.

Jag och Sofie sack till hemma kväll igår och hyrde film. Det blev "Jennifers body unrated" (pappa frågade om det var en porrfilm, men det var en thriller så han kunde vara lugn.) och "I love you, man". Båda var bra. trodde dock inte den först skulle vara så läskig, såg först när vi kom hem att det var en thriller, för det lyckades inte omslaget avslöja. Vi avslutade som tur var med komedin så att man kunde sova. Köpte chips och godis, som även fick agera lunch. Så att Hemmakväll hade fått in WildDragon, en energidryck. Känns lite konstigt att se dom i affären när man själv blir sponsard av dom.

Jag vakanade inatt av att Sofie väckte mig, då hon hade vaknat av att jag hade glömt stänga av mitt alarm, som då ringde kl 5. Som tur var lyckades vi båda somna om. Men jag kan typ inte sova när det är ljust så sen sov jag inte så mycket mer än nån timme åt gången innan jag vaknade och fick försöka somna om. Men gud vad härligt det var att vakna idag hemma hos Sofie, när solen lyste in genom fönsterna och man kände sånna härligt ljumna vindar blåsa in genom fönstret, riktiga sommar feelings. Sen satt vi och spelade kort i hennes trägård tills det var dags för mig att gå hem. Skit mysigt, satt typ i skuggan och det blåste helt svalkande. Det hade varit brännande hett i solen om det inte hade blåst idag.

Har verkligen haft en helt underbar dag idag. Första dagen som jag verkligen har varit avslappnad och bara kunnat vara. Och det har varit helt underbart väder. Detta är nog årets bästa dag hittills.


Hahahaha kunde fan inte sluta skratta när jag såg denna bilden på en film med  Robert Pattinson.Hur många tar tillbaka att han är snygg? Han ser fett gay ut på denna bilden. HAHAHAHAHA jag dör....





En igelkott kom och hälsade på när vi spelade kort. Efter en stund kurade den ihop sig och la sig och sov precis brevid oss, utan att bry sig. Skit söt:)




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0