Begrav mig levande tack...

Publicerat den 2010-07-23 kl 15:21:34
Läste precis mitt horoskop i VR. Jag kan lika gärna låsa in mig på rummet hela sommaren för detta kommer inte bli bra..

kärlek/sex: ♥
Kul/nöjen: ***
tur/pengar: ♣ ♣
av 5 möjliga på allt då. Kärlek och sex vet jag redan att jag inte har nån tur i.. har jag inte haft på hur länge som helst. men tyr och pengar kunde jag väl fått 5 i.. jag vill ju bli rik... Och kul och nöjen fick jag medel i, kommer det betyda att semestern kommer regna bort och jag kommer få sitta i husvagnen med mina föräldrar? Jaja.. ska köpa solo och hoppas på att det ser ljusare ut där:)








Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0