Första riktiga semesterdagen

Publicerat den 2010-07-19 kl 10:30:08
Wihoo, Första måndagen sedan, jag vet inte som jag har fått sova ut. Looove it. Hade tänkt gå en runda idag istället. Det lilla jag kan se av vädret från mitt rum i källaren ser det ut som det är ganska bra.  Är dock sjukt hungrig, men jag har hört att om man motionerar innan man äter så man får igång förbränningen så förbränner man mer under hela dagen, det låter väl najs?

Måste verkligen städa mitt rum idag. Mammas kompis och hennes man kommer hit och ska stanna en natt så då vill jag inte dom ska se alla mina prylar som ligger framme.  Dessutom får jag mina 1800 om jag städar mitt rum.

Ikväll blir det kanske att träffa Sofie. Kul, det var längesedan jag träffade den tösen känns det som.







Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0