it's hot hot

Publicerat den 2010-07-11 kl 17:47:53
Det var ett tag sedan jag skrev. Har dock inte hänt så mycket sedan sist. Typ träffade Elle och fanny förra fredagen och käkade, var i Dansmark förra helgen, klippte mig i fredags och denna helgen har spenderats i stugan i Sandhammaren. Det har varit helt underbart väder hela helgen där.  Runt 30 grader. Men kallt i vattnet, men jag har ialla fall tagit första doppet i år.

Det har varit riktigt skönt med en fri helg så man bara har kunnat ta det lugnt. Men har andå blivit riktigt trött av all sol, men man ska inte klaga nu när det väl är varmt.

Ska upp imorron och jobba sista veckan innan semester. Det kommer inte finnas så mycket att göra så det kommer nog vara ganska chill. Förhoppningsvis kommer det regna också så det inte känns som att man sitter inne i onödan.

Ska gå och duscha nu och sen dränka min kära kropp i Aftersun. Blir grillning och fotbolls VM final ikväll.

Ska även försöka komma igång och blogga mer nu;)






Kommentarer
Postat av: Tobias

Har faktiskt aldrig varit i Skåne =) hihi

2010-07-12 @ 22:16:08
URL: http://grymtroligperson.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0