Just let me sleep

Publicerat den 2010-07-23 kl 01:11:59
Fan vad jag är trött. Ändå kan jag inte sova. Visst är det typiskt. Bara ligger och vänder och vrider på mig i sängen. Aja.. Nån gång ska det väl gå, ligger bara och tänker på så mycket för tillfället så blir helt yr och vaken. Fast... det hjälper väl inte och sitta här och klaga, mer än att man får ur allt ur huvudet. Ska i alla fall lägga mig igen och försöka:)



Just nu... se så trött jag är, kan inte ens "le med ögonen". Ser ni mina bikinilinjer btw? Inte så stor skillnad dock, men det får jag skylla på att det fina vädret försvann nu när jag fick semester.






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0