Kändisspan

Publicerat den 2010-07-28 kl 22:17:01
Framme i Halmstad. Vi ha varit på en bar vid havet och vet ni vilka vi såg där? Johan Rehbog, Felix Herngren, Magnus Betnér och Henrik Schyffert. (och Fredrik Lindström som pappa tvinga mig att skriva) Har käkat räkor och varit ute och gått en runda. Det har varit härligt väder idag, men det ska tydligen bli sämre. Så om det blir dåligt i morgon beger vi oss nog till Ullared, om det blir fint väder kanske det blir äventyrslandet. Vi får se. Kul vilket som:)

Ska försöka blogga imorron också. får se vad mina föräldrar låter mig:)





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Vem fan av dom är kändisar? xD

När du ändå är på Ullared får du köpa något typiskt Ullarediskt till mig. Något onödigt.

Bah, Elle sakna Kajsa massor! <3

2010-07-29 @ 01:19:30
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0