Uppe före tuppen!?

Publicerat den 2010-07-16 kl 05:49:04
vad dåligt jag ahr sovit i natt, jag har varit helt borta. Mamma och pappa har båda semester nu så jag är den enda i familjen som arbetar ihop lite pengar. Men det har också resulterat i att jag vaknat flera gånger inatt och trott att klockan varit 5 och det varit dags att gå upp. Vaknade en gång och gick på toa och så, sen såg jag det var helt mörkt ute, tyckte det var skit konstigt, men så kollade jag på klockan så var den typ halv ett. Och så har jag hållt på att vakna och kolla på klockan hela tiden resten av natten.

Men efter idag tar även jag semester. hur skönt ska det bli? JÄTTE SKÖNT!! Det förtjänar jag efter 5 veckors slit. Jag hoppas det blir 4 lika fina veckor semester som vi har haft nu när jag jobba, men det förvånar mig inte om det blir skit, hehe. Jag hoppas ialla fall på mycket strand häng och härliga kvällar med kompisarna.

Ikväll har jag som tur är vilodag från träning, det är så himla jobbigt att träna när det är så varmt.. Ska träffa mamma, pappa, farmor och farfar, mormor och morfar och så ska vi gå på en liten historisk stadsvandring i stan. Kan väl kanske bli mysigt. ska sen hem hit och käka och så. Ska lägga mig tidigt ikväll för jag ska upp tidigt imorron och åka till Halmstad och köra cross.









Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0