23 juni

Publicerat den 2010-06-23 kl 22:10:13
Goddag vänner! Jag kan inte beskriva hur trött jag är. Inte i huvudet, men i kroppen. Känner mig helt död, fast ganska klar i huvudet. Märkligt.

Efter jobb idag träffade jag Sofie så stack vi och käkade glass på Västra hamnen. Snackade och hade allmänt mysigt. Synd bara att solen gick i moln lite när vi köm dit, men med gott umgänge så spelar det itne så stor roll.

Cyklade till Torup för att springa nu på kvällen. Följde vägskyltarna och hamnade mitt i ingenstans på en grusväg i skogen, jag kom fram tillslut som tur var. Sen blev det till att tvinga benen röra sig frammåt i 4 km, det var knappt att det gick. Försökte öka en gång, det slutade med ett lätt astmaanfall. Nu har man härliga blåsor under fötterna också. Mysigt... Näe jag skulle cykla hem igen tänker jag vara lite smart och cykla förbi Almåsa. Cyklar då rakt fram i en korsning där det står Oxie 3 km till höger. När jag cyklat igenom, nästan 2 km och kommer till en annan korsning säger vägskylltend Oxie 5 km... Trodde jag skulle dö. Men men, bara till att cykla vidare. Lyckades får minst en fluga i vart öga, har som tur lyckats plocka ut dom.

Nu sitter man här och håller på att somna. Så jag tror att det är vad jag ska göra.





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0