bara bra...

Publicerat den 2010-06-18 kl 17:25:32
FREDAG!! Behöver jag skriva mer? Ja.. För allt känns inte helt okej just nu tyvärr. Vill inte gå in djupare på det, men ett kapitel i livet känns ignet vidare just nu. Får hoppas att det går över snart. Det gör det nog för imorron ska jag träffa mina älskade töser Elle och Sofie.

Sitter just nu i sängen och lyssnar på musik. Ska fortsätta lite på mitt projekt, har jag berättat ens att jag påbörjat ett litet projekt? Det spelar ingen roll ialla fall. Håller på att utnyttja alla mina tankar och fantasier på ett kreativt sätt ialla fall. Ska ut och springa ikväll, men jag orkar inte just nu. Är så himla trött, vill bara sova. Gick upp klockan fem i morse också. Nu har jag ialla fall avverkat en vecka. Härligt, bara 3 veckor kvar till semester, eller fyra veckor om jag vill jobba en vecka extra. Nästan bud på att göra det, med tanke på hur mycket jag tjänar på det.









Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0