sommar idag igen

Publicerat den 2010-06-04 kl 08:35:24
Ännu en dag med härligt väder och otrolig värme. Har, precis som jag brukade göra varje morgon förra sommaren, öppnat ut i uterummet, så det fläcktar härligt. Det enda som inte är så bra är att mina kakor jag ska göra idag ska svalna i kylen. När vi bakar julgodis ställer vi ut allt i uterummet för att där är lika kallt som i kylen, och allt får inte plats i kylen, men nu är det varmare i uterummet än inne så nu får jag försöka trockla in det i kylen.

Vår första lektion för dagen är inställd på grund av att treorna tar studenten. Det har sprungit runt studenter i Malmö hela denna veckan. Fan vad härligt, dom ser så glada och fria ut. Vet så mycket jag längtar till jag tar studenten. Bara 2 år kvar. fan vad dom åren kommer gå snabbt. Det kommer kännas jätte segt fram tills dess men sen när man väl är där kommer man undra "var fan tog gymnasiet vägen!?"

På tal om studenten, bara jag som tycker denna reklamen är härlig?


Fyra skolor går ut idag i Malmö, så det kommer förmodligen vara många fester i stan. Undra om man bara kan gå in någonstans och snylta till sig mat. Elle är bra på att snylta så hon kan hjälpa haha..





Kommentarer
Postat av: Eleonora

"de kallar mig snyltarN" Nej men det tyckte inte jag var snällt Kajsa :(

2010-06-04 @ 23:39:27
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0