Vamos a la playa

Publicerat den 2010-06-28 kl 23:09:17
Har sjukt fin dag idag. Varmt och skönt och ja, helt bra. Fast vet ju inte om det varit så hela dagen. Jag sitter ju bara inne på kontoret. Har i alla fall haft fullt upp att göra idag, så tiden har gått riktigt fort. Vid frukost fick jag reda på att sista halvtimmen av dagen skulle gå åt till massage, så 20 i 4 så låg jag på en bänk och blev knådad. Vet inte om jag tycker det är så skönt som alla säger, men jag vet att jag behöver det, massören så jag var stel i alla muskler.

Efter jobb gick jag till Apoteket för att handla lite saker, ansiktskrämer och så. Över 400 gick det på... Visste itne ens att man kunde handla för så mycket på apoteket. Herregud. Sen träffade jag Elle på Centralen så begav vi oss ner till Scaniabadet på västrahamnen. Satte oss i solen och käkade glass och väntade på Sofie.

Första saken jag måste berätta här är att jag fick panik när mitt kort inte funkade när jag skulle betala glassen, så kommer Elle det snillet och bara "Men hallå! Du kan ju inte betala med skolmatkortet på sommarlovet" Killen brevid i kön höll på att dö av skratt.. Mycket kul va!? Hehehe... Sen när jag och Elle satt där och åt glass och allt var frid och fröjd så hör vi bara hur ett par sirener går igång, och så ser vi hur polisen griper en kille. Fett har aldrig sett det live innan, bara sett sånt på Cops.. Spännande.

Men så gick jag och Elle och la oss på trädäcket och solade och spanade, och sen kom äntligen Sofie, så solade vi och spanade lite till. Sen ville dom bege sig hem, men det ville inte jag, men jag ville ännu mindre stanna kvar ensam så jag följde lydligt med. Precis när 2:an stannar på centralen och jag ska byta buss så går 32:an. Typiskt, vänta där 20 min på nästa. Väl hemma mös jag lite  med familjen och käkade jordgubbar. Mysigt som fan:)

Men just nu sitter jag och dampar över att jag inte kommer in på Facebook. Kommer bara up Ellos när jag skriver facebook... men men... betyder väl att det är dags att sova.


Elle är så duktig med salladsdiet och allt, så hon kan gott unna sig en glass:)

Elle vågade sig på ett dopp, jag doppade fötterna:)


Såg två styckna på Longboard idag. GE MIG EN!! Dock hittade jag denna videon på YouTube


Jaja, det är ju tillåtet att drömma:) Det ska jag göra nu, godnatt:)




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Jag hade gärna stannat längre... :( <3

Och nej, du vill inte se spyan! Det var nasty.

2010-06-29 @ 22:51:33
URL: http://eleonorals.webblogg.se/
Postat av: Eleonora

Upp med bilderna på facebook! :D<3

2010-07-01 @ 20:31:05
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0