10 mars

Publicerat den 2010-03-10 kl 18:27:06
Hur har er dag varit idag? Min har väl varit så där... Glömde min plånbok hemma så fick låna pengar till lunch av Fanny <3 Hahaha roligaste idag. Vi har varit ute och gått PP så när vi kommer in så är Fanny borta. Springer runt och letar överallt men hitter henne inte någonstans. Och då har iten vi sen så stor skola. Haha så hade hon fått näsblod och bara försvunnit. Så hittade vå lärare henne någonstans. Skit kul när man tänker på det så här. vi satt och tänkte ut massa anledningar till varför hon kunde vara bort. Jag kom med "Hon har kanske gått till fel vånging och undrar varför vi inte kommer och inser inte att det ser helt annorlunda ut" Haha hon dök tillslut upp igen. Bra sätt annars för att slippa lektionen. Kan nån slå mig imorron?

Vilodag idag. härligt. Ska verkligen bara ta det lungt framför tvn.






Kommentarer
Postat av: fanny

hahah...typiskt mig! ...det var lite pinsamt där när daniel kom och ropade på mig. <3

2010-03-10 @ 18:59:43

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0