24 mars

Publicerat den 2010-03-24 kl 21:03:55
Härlig dag idag. Började på subway med Elle-pelle sen espressohuose dör en såndär onyttig frappino. Fy skäms!! Men kommer vara utan i två veckor sen så jag får passa på, Förlåt figuren, beach 2010:( Träffade resten av tjejerna och gick till skolan.

Har itne hunnit med mycket sedan jag kom hem. Pluggat engelska, skrivit historia uppgift (som jag för övrigt blev mycket nöjd med) och ätit. Blev pappas supergoda hemmagjorda hamburgare. Kändes som en riktigt fredagskväll här hemma, eftersom vi inte kommer träffas på tre helger sen...

Nu ska jag dra igång men träningsdvd med pilates. Får se hur långt jag pallar denna gången, har bara gjort hla en gång, har sen blivit uttråkad efter en kvart.


Växlade alla mina sparade pengar till euro idag:)





Kommentarer
Postat av: Eleonora

kalla mig inte pelle :( <3

2010-03-24 @ 21:57:45
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0