plugg!!

Publicerat den 2010-03-23 kl 18:54:18
Sitter och försöker plugga... Jobbigt när man inte kan koncentrera sig. Hjärnan vänder uppmärksamheten någon annan stans hela tiden. Som nu, sitter och bloggar. Fan det är inte bra. Har historia och geogrfi till imorron och sen danska till fredag. Varför ska man altid få så mycket innan lov? Det suger ju:( Speciellt när man ahr mycket annat att göra denna veckan..

Jag har itne packat eller förberett mig nått inför italien. Det är ju ändå ganska mycket och tänka på, ska ju vara borta två veckor och dessutom ska inte bara vanliga kläder och så med utan också crosskläder. Sen vet man aldrig vad det är för väder heller. Det är runt 17 grader där nere nu, men förra året när vi va där vid samma tid på året var det nästan 30 grader nån dag.

Ska återgå¨till pluggandet nu när jag fått skriva av mig lite:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0