14 maj

Publicerat den 2010-05-14 kl 19:42:16
Sitter nu ren och fin och fräsch och hungrig på mitt rum och väntar så snällt på maten. Hamburgare till middag:) PÅ min beställning:)

Strövade runt med farfar och pappa på svågertorp nån timme. Det blir en ny cykel i födelsedagspresent kan jag nu konstatera:) Käkade sen en äcklig kycklingsallad, asså när man beställer kycklingsallad så förväntar man ju sig inte direkt att kycklingen ska vara friterad, och salladen syntes knappt under kycklingen och sen fick man fyra skivor tomat och fyra skivor gurka. Men det gick att äta men det var nog inte bra för magen sen till spinningen.

Träffade Sofie sen på Mobilia och shoppade lite. Det blev en klänning och ett par skor. Jag visar allt sen tillsammans med det mamma och syster har med sig från London.

Nej nu ropade pappa att maten var klar:)




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0