frukost och plugg

Publicerat den 2010-05-19 kl 09:10:13
Glömde min mobil i jackan så jag hörde inte när den ringde. <men vakande bara 20 i 9 istället för 8 så jag tror det är lungt:) Sandra smsade 2 min i 8 så tur jag glömde mobilen i fickan, så jag inte vaknade innan klockan ringde hahahah XD Ne, det spelar ingen roll.

Nu ska jag äta min frukost och plugga lite historia. Hade tänkt ta 144an till skolan kl 11 men så klart så hoppar den över just den timmen och går bara varannan timme då... Segt, får ta bussen kvart i 11 istället, så jag måste skynda mig då, har inte tid att sitta här och leka ruktig bloggare:)






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0