vilken känsla...

Publicerat den 2010-05-12 kl 09:15:04
... att sitta och veta att mina kära vänner sitter i ett klassrum och gör nationella prov i matte just nu. Hehe.. Skönt att slippa.

Hade tänkt att jag skulle ta och göra lite American pancakes till frulle och sen var ju planen att jag skulle cykla till gymmet, men det regnar så får ta bussen istället. Men det är najs det med:)

Ska se klart filmen också, jag somnade så jag missade halva igår, var så fett trött. Sen blir det förmodligen lite mer plugg, arbetet ska vara inne innan 12 ikväll. Så det blir inget chill här inte.


Osminkad, med morgonrufs och pyjamas





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0