24 november

Publicerat den 2010-11-24 kl 22:59:26
Kom precis på attjag inte har bloggat något nu i eftermiddag. Skriver väl en liten rad nu.

Ska börja med att säga att det är bara EN MÅNAD kvar till julafton. Hur sjukt är inte det? Jag har redan köpt klart alla mina julklappar, och det har inte ens varit första advent än. Okej, jag har lite fler att köpa, men det kommer nog gå snabbt ändå. Helt sjukt vad jag har lagt pengar på saker, både till andra och mig själv, dxenna månaden. Efter nyår är det nog dags att göra nått sånt här nyårslöft om att jag inte ska spendera så mycket. Jag var jätte duktig i våras och till och med satte undan 300 av studiebidraget varje månad, och sen köpte jag typ ingenting innan jag åkte till London, men nu kan jag inte sluta handla. Måste ta tag i det. Men ska nog vänta till det nya året iaf :)

Måste berätta om idag när jag satt och väntade på bussen sprang det två små jätte söta möss bakom hållplatsen, så himla gulliga. Och så sprang dom och gömde sig, sen kom dom ut igen, dom bodde nog där. Skit söta, ville ta bild, men hade ingen kamera..

Fick sluta nästan en timme tidigare idag bara för att jag är så bäst på matte. Hade ett prov som tog typ 10 min att göra, jag är dock inte helt säker påom jag fick alla rätt, var lite osäker på en. Me skönt att sluta tidigare idag iaf:)

Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp tidigt imorgon och pallar ta mig till gymet. Pussar:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0