say hello... or good night..

Publicerat den 2010-11-17 kl 21:21:16
Fan vad jag hatar regn!! Och fan vad jag hatar höst, och jag hatar Sverige och jag hatar springa... Och jag hatar att inget är lätt.. Dman.... Denna listan kommer sluta lång.. Aja.. Jag ska gå och lägga mig nu! Jag har varit skit trött hela dagen och faktist flera dagar nu, men just nu, när jag får för  mig att jag ska sova, så känner jag mig faktiskt ganska pigg.. Märkligt det där...

Just det... jag HATAR skolan också.... har natur prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga.. Detta känns ju bra.. varför har jag blivit så lat? Kan ju vara för att jag är trött hela tiden.. Just det... därför skulle jag ju sova nu...

GODNATT <3<3


Elle och Jag var också trötta, typ såhär känner  jag ju nu :)




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Haha gulligt! <3

2010-11-18 @ 18:10:31
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0