Fullt upp...

Publicerat den 2010-10-19 kl 23:36:27
Vilken dag... Började skolan kl 8. Första lektionen Företagsekonomi, måste verkligen erkänna att jag gillar det ämnet:) Sen hade vi matte, men jag och Elle var tvugna att bege oss till Sats efter halva lektionen för att göra ett fystest med special idrotten. Fan vad jobbig.. haha.

Stack till Intermezzo och åt med Elle. Kyckling och pasta sallad med vitlöksdressing idag igen. Haha så nördigt...

Hade lite jobb kvar att göra, så jobbade två timmar och lyckades som tur var bli färdig idag så imorron är jag ledig, jävligt härligt. Stack och tränade efter jobb. Blev ett spinning pass.

Samtidigt som jag kom hem kom även Richard. Vi skulle gå igenom lite vad som gäller för vintern om träning och sånt. Käkade middag och gick igenom lite upplägg för vintern och försäsongen. Detta kommer bli en jobbig men fan så underbar vinter:)

Sutit och skrivit på mitt anatomi arbete sedan han gick och blev precis klar och skickade in. Hade tänkt plugga lite matte eftersom vi har prov imorron men jag hoppar det. Jag hoppas jag kan det ändå.

Funderar nu på att sova. Det hade varit riktigt skönt:)






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0