jag är tråk lalala...

Publicerat den 2010-10-12 kl 10:01:35
Känner mig riktigt tråkig just nu... Har nästan alltid samma kläder på mig. Har lixom tröttnat på det mesta i min garderob och jag har lovat mig själv lite att inte shoppa innan London, så just nu är jag lite så mitt i mellan. Bara till att leva med för i London ska jag fan släppa loss. Funderar på att ha med mig runt 10 000 kr, som såklart ska räcka till mat och sånt också. Funderar på att shoppa julklappar också i London:D

MEN FAN VAD JAG VILL SHOPPA NU!!! Sist jag köpte kläder var i sommras när jag köpte min jeans shorts, och dom har jag ju stor nytta av nu när det börjar bli minusgrader... Aja ska inte sitta och klaga... Ska bege mig till skoln istället:)










Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0