Måndag

Publicerat den 2010-10-18 kl 22:05:33
Började dagen med skola. När jag hoppade på bussen kom jag på att jag börjar halv 9 och inte 8 så jag var 50 minuter tidig till skolan, lagom kul. Efter skolan stack vi till Intermezzo och åt, sen stack ajg och jobbade någon timme. Idag var det riktigt mycket att göra. Kommer nog bli tvungen att jobba ett par dagar nu.

Fundarar på att sätta på en film nu och somna till, köpten en på Ullared som jag inte har öppnat än, känns dags nu.:) Imorron kommer Richard hit så ska vi gå igenom träning och mål inför nästa år. Jag är taggad som fan.

Ska förresten klippa mig på torsdag. Vet inte hur men jag är sugen på något nytt.. Typ lugg eller sidecut. Ge gärna förslag, annars ber jag Pauline improvisera.









Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0