Städad garderob

Publicerat den 2010-10-25 kl 11:59:00
Dålig bloggning i helgen pga att jag städat mitt rum och verkligen rensat min garderob. Men kolla så fin min walk in closet blev nu:)


Detta är då efter att jag hade tagit ut alla kläder, det var kläder över hela golvet innan..

En hög för spara och en för slänga. Släng högen delade jag sen i lägga undan och slänga. Vissa kläder kanske blir inne om några år igen..:)

Allt som ska slängas.

Rensade också ur lådorna och slängde hälften av mina underkläder..:)




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Haha det var fan på tiden x)<3

2010-10-25 @ 22:40:38
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0