Käss..

Publicerat den 2011-02-16 kl 10:41:43
Hej! Mitt namn är världens sämsta bloggare, vad heter du?

Har ju missat en hel del nu känns det som. Tänkte dra lite snabbt.

I fredags så var jag, Jessica och Sofie ute. vi skulle på en fest med blev utkastade så fort vi kom dit, så drog hem till nån Jessica kände och hängde där med två härliga killar till halv 4 ungefär. Kom hem vid 4 och började då baka kladdkaka, kom i säng vid halv sex. Well done! jag vknade kl 10 hos Jessica, jag fattar inte varför jag inte kan sova längre, väckte Sofie och Jessica vid 11. Vädret var helt underbart ute, visst några minusgrader, men solen sken så man fick lust att lägga sig och sola. satt i Jessicas uterum och snackade och åt frukost. En riktig blandning, soppa, rostade mackor, pankakor, te, och kladdkaka. Gott var det!

Resten av helgen är kansk inte mycket att nämna, körde cross i söndag, var väl det roligaste som hände.

I måndags var det ju alla hjärtans-dag. Ringde min farmor och det första hon frågade var "Har du fått nån alla hjärtans-dag kyss av nån pojkvän" Hahaha... så gullig. Men anledningen till att jag inte nämde alla hjärtans-dag tidigare var ju också anledningen att jag var helt ensam. Eller hade mina fina vänner i skolan och min familj, men annars så inte någon speciell. Somnade till filmen Valentine's Day som måste vara finaste filmen på länge.

Ska ut och springa nu, sen skola. sätter mig och pluggar på orkanen efter skolan, vi hörs kanske ikväll!


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0