Stolt tjej

Publicerat den 2011-02-08 kl 22:56:10
Ska nu gå och läga mig hade jag tänkt. Eller ska först läsa nån sida ur Solo som jag köpte idag, sen kolla ett avsnitt av Lipstick Jungle, sen tror jag nog jag bör vara redo för att nanna.

Måste berätta också så duktig jag är. När jag kom hem från körskolan vid halv nio svidade jag om till mina joggingkläder och runade en runda. Känner mig så awesome. Lixom, det är egentligen so not Kajsor stil att träna efter klockan sju, iaf på vintern när det är så mörkt, men nu ska ska jag göra det till Sooo Kajsor style! Så det så. Vet dock inte om jag orkar springa 6 km imorron vid den tiden. Var ju trotts allt bara 3 km idag.

Så, med det sagt säger jag adjö för ikväll :)

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0