Trött och tradet

Publicerat den 2011-02-16 kl 19:10:52
Sitter på Orkanen och fryser. Har gjort men svenska nu och skickat in ett utkast så jag kan får feedback till på Måndag. Vi har egentligen lov på måndag men jag ska till skolan en liten stund och plugga, Gud vad jag är duktigt.
Sitter nu och försöker fokusera på engelskan, har prov imorron. Jag vet itne alls vad vi ska kunna, men jag gör så gott jag kan, nästan.

Ska väl sen bara hem och sova ikväll. Ska upp tidigt och sticka till gymmet imorron. Är nog så snart så jag lämnar alla mina saker i ett skåp där, sen åker jag tillbaka och sola efter jag har gjort engelska provet, eftersom det är dete enda vi ha imorgon och jag tror inte det tar två och en halv timme.

Sen har jag bara en såndär lång och tråkig fredag framför mig innan det är lov. Är dessutom ensam hemma på fredag så det ska bara bli såååå mysigt! :)

Dom stänger här om mindre än en timme, vet itne om jag ska sitta kvar tills dess och plugga engelska eller om jag ska ta bussen hem nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll!

2011-02-16 @ 20:02:59
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se
Postat av: Eleonora

Dokti flicka. Vill också sitta där med daj. Efter lovet är du bokad på orkanen.

Bara så du vet :)

2011-02-16 @ 22:39:01
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0