Nyår!

Publicerat den 2011-01-04 kl 11:04:39
Började dagen med att fixa mina naglar, drog sedan hem till Elle och fixade mig. Tog tåget hem till Fanny där vi åt en jätte god middag och förfestade lite. Drog vidare till en fest sen, satt och väntade på bussen en halvtimme, skit kul ju. Väl på festen så träffade vi massa gött folk och dansade lite, innan vi gick ut för att kolla raketerna. På väg till var vi skulle så försvann Fanny, galet. Krokade sen upp champangen (Pomacen) och kollade på fyrverkerierna och ringde mamma och pappa och önskade gott nytt år, fick en nyårspuss av Elle, sen gick vi för att leta upp Fanny. Hittade henne som tur var. När vi kom tillbaka så var alla helt trötta och jag ville typ bara hem. 10 i två går bussen så vi går ut 20. Bussen kommer inte denna gången heller. Ringer taxi, dom har en ledig till 5, så viväntar vidare på bussen. Precis när vi bestämt och för att gå, efter att ha väntat 40 min, så¨kommer det en extrabuss på andra hållet, så jag säger, att då bör det ju komma en åt vårt håll också, så vi väntar två min till och så kommer äntligen bussen. När vi väl är hemma hos Fanny igen är det bara bums ner i sängen. Har nog aldrig frusit så mycket heller. Det ar typ storm.



And that's my new year




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Nej kajsa, ta bort bilderna på mig i gungan! :(

2011-01-04 @ 11:53:07
URL: http://eleonorals.webblogg.se/
Postat av: Linda

fina bilder :D

2011-01-05 @ 02:48:09
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0