Söndag

Publicerat den 2011-01-23 kl 19:19:23
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har köpt ny tv. En 42", riktigt stor och fin. Sla hänga upp den på väggen sen när jag målat om och sånt. Kommer bli riktigt bra känner jag på mig.

Köpte lite nya träningskläder imorgon också. Snygga tights att springa i, en vindjacka, och härlig undertröja. Ska prova dem redan imorgon hade jag tänkt.

Träffade trevliga Alexandra sen och gick runt lite och snackade och satte oss sen på Wayens och åt lunch. Mycket kul att träffa henne.

Sitter nu och kollar på handboll, HEJA SVERIGE! Väntar på mat, är riktigt hungrig. Sen kommer väl resten av kvällen gå åt till att plugga lite teori och läsa lite. Bara mysa med andra ord. Har studiedag imorgon så det ska bli riktigt skönt att få sova lite. Ska dock upp ganska tidigt och jobba, vill hinna så mycket som möjligt innan jag ska på körlektion.

Förresten. Jag körde bussen igår hem från träningen, riktigt härlig att köra, sen har jag kört ganska mycket idag också. Bara längtar nu till jag får mitt körkort, känns som det kommer gå mycket snabbt nu.


Nya fina tvn, den ser mindre ut än vad den verkligen är :D

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0